Helgen

Denna helgen har Andreas jobbat natt och 19-07 söndag. Det är så tråkigt! Gillar inte alls att sova själv och sedan sover han till ca 15 om dagarna så man får inte speciellt mycket tid till varandra.

 

Men i lördags var vi i alla fall och firade lilla Alva som fyller 9år i veckan.

Hon bjöd på jättegoda bullar, kakor och tårta. Hon blev så glad för sina paket!

Köpte ett par liknande converse till henne med dragkedja på sidan, jag skulle kunna tänka mig ett par likadana själv.

 

Igår följde jag med mamma och pappa ner en sväng till landet och tittade till det lite.

Vi satt och solade mot husväggen. Det var så härligt!

 

Annars blev det en lugn helg. Men ser fram emot min lediga onsdag då Andreas också är ledig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0