Put it in à box and save it

Idag har varit en strålande dag! Önskar att, som rubriken lät, lägga den i en ask och spara den.
Först tog Anna och jag bussen ner till stan med töserna. Mot Stallet och babysång!
Det är så himla härligt där, man blir så glad. Stella kröp som vanligt runt och utforskade allt, mitt lilla hjärta.

Skyndade mig iväg vid 12 för att möta upp Sandra och Erika för en tjejlunch på Knäppingen. Mina fina vänner!

Sedan hem ett par timmar. Fixade lite, städade och busade med Stella som var på ett strålande humör.

Iväg på träning, skönt! Ett Anders pass, som är sim balsam för kroppen. Han om någon blir man glad av!

Hem igen och då var Stella fortfarande vaken. Kom och kröp emot mig och sträckte upp armarna, älskling! Så gulligt att jag dog!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0