Tiden går....


Tiden går snabbt! Idag är det bara 3 veckor kvar till BF. Oj, jag kan inte förstå att nästa månad är vi föräldrar.
Jag var hos barnmorskan i torsdags och bebisens hjärta slår fortfarande högt, så jag fick en eftermiddagstid nästa vecka så ska vi se hur det slår då. Sist jag var hos BM fick jag gå upp till förlossningen och de la kurva samt UL på det då det slog högt. Men det var som tur var ingen fara och jag fick äntligen se lilla Pyret igen.
I helgen jobbar Andreas kväll fredag och lördag samt 7-19 på söndag. Ingen höjadre precis... Men då ska jag passa på att fixa lite i trädgården. Tänkte plantera lite penseer nu. Hoppas även på att orka med att dammsuga bilarna. Annars ska jag passa på att träffa Sandra och Erika, och följa med lilla Alva på fotbollscup.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0